hey...,,


Sabtu, 26 September 2015

interview temuduga

bukan nak cakap apa, biar semua tahu nef pernah pergi interview banyak tempat tapi ada satu sejak dewasa ini!! dewasa ini? sejak menganggur ni.. lebih dari lapan kot interview.. tapi ada satu yang memang menyakit kan ati. So alkisah supaya orang faham perasaan interview dan tempat interview ni, biar orang lain baca nama tempat ni.. biar orang lain tahu apa perasaan ni. agak tidak lama dari masa nak meluahkan perasaan ni dalam awal bulan je.. ingat nama tempat ni.. Infinity logistc and transpt!@@# aku bold kan biar orang lain search je sbelum dapat pergi interview. standby la dengan soalan yang tak rasional. dia tahu tempat dia jauh di ujung dunia.. sebabkan mak aku sanggup antar interview jauh bagai nak rak. tukang interview sangat realistik tak padan dengan nak kasi position bukannya aku minta kerja jadi manager tapi perempuan cina tu sangat bongkak.. hati hati la.. moga tak tekena.. bisikan pembakar semangat. dia baru cina malaysia.. aku pernah jumpa interview jepun tapi ni la paling teruk dalam tukang interview namanya miss tee.. teenager agaknya
indah kabar dari rupa hok yang tukang interview bilang bagus tapi cite rupanya dia nak sembang dia elok dari orang lain.. maka aku harap la dia mati di tengah jalan pulang lepas tu aku dengar jalan itu ada incident biar laa allah yang tgok malas nak pikir

tQ..Tq..TQ..

ceria tak ke blog ni? klu ceria komen la skit,, follow skali.. klu rasa mcm tak puas ati ke? ckp ar.. mungkin bleh beri tunjuk ajar.. TUNJUK AJARKU SIFU.. !!, sbb kite xreti sgt guna blog tau..< maaf sy tak gedik X k! > haa enjoy laa! sy suko ni nak kongsi ngn korg.. but pape pun TQ..

parent ku.,, hua.. segalanya

parent ku.,, hua.. segalanya